Wednesday, July 30, 2008

Trip To Jakarta

Pada 9-14/08/08, saya akan ke Jakarta atas urusan tertentu. Saya ingin maklumkan kepada sesiapa yang nak mendaftar kursus untuk 17/08/08 dan nak dapatkan maklumat daripada saya sendiri , cepatlah daftar.. Nanti kalau dah ke luar negara, mana dapat nak jawab call..mahal sangatlah!!

Borang pendaftaran untuk menyertai Contract Farming yang disediakan oleh Mayang Agrotech juga turut diberikan. Sekarang anda tak perlu nak susah2 tentang pasarannya..Ini kerana kami akan membeli hasil cendawan segar anda!

Dan yang paling menariknya, kami ada menjemput Pegawai dari Agrobank untuk bersama-sama di dalam kursus ini. Aha..inilah peluang yang paling bagus untuk untuk anda bertanya bermacam-macam solan yang berkaitan dengan pinjaman dan cara2 permohonannya..

So, apa nak tunggu lagi.. Datanglah ke kursus tu nanti.. Kalau nak berniaga apa2 pun, mesti dapatkan ilmu dulu(contohnya tanam cendawan) Nampak senang, tapi byk yang perlu anda tahu..

1 comment:

Josenthiana Manggie said...

Hey,
Saya berminat sangat2 dgn penanaman cendawan tiram nie...eee...tp sayang sekarang nie saya masih study lagi di UK so sekembalinya saya bulan 9 nanti memang saya nak ikut kursus tu. Pasal contract farming tu, what are the requirements ha?