Tuesday, July 22, 2008

Cendawan Goreng Berempah!!

Setelah berberapa kali mencuba, akhirnya dah jumpa yang terbaik dan inilah yang terbaik. Yang saya maksudkan cendawan goreng berempah yang akan kami promosikan. Sehingga sekarang, saya dah tak pasti berapa kg mushroom yang dah dibuang untuk buat eksperiment!! Tapi tak apa.. ada faedah di sebaliknya..yang penting jangan berputus asa.

Untuk buat yang terbaik, ada caranya.. walaupun nampak begitu mudah saja..tapi bagi saya tak semudah itu. Cara penggaulannya mesti betul,kalau tak cendawan tu akan hancur, kalau terlebih air, bila digoreng akan menjadi lembik.. so, pandai2lah..

Dan sekarang tengah dalam proses siapkan packagingnya.Nak dapatkan maklumat yang perlu diprint kat plastik tu pun satu hal..byk prosedurnya.. sijil halal, nutrition makanan..dan mcm2 lagilah.. tapi,dari situ saya belajar byk brg ini kerana semua saya sendiri yang uruskan. Nak upah kuli, rasanya belum mampu dan tak cukup kaya... hi.hi.. Tapi yang pastinyakita berasa sangat puas dengan hasil kerja sendiri.Betulkan..





Kunjungi booth kami di Gerak Usahawan peringkat negeri Sarawak di Waterfront,Kuching Pada 25-27 Julai 2008.

Datang dan rasai Cendawan goreng kami!!!

No comments: