Sunday, July 13, 2008

Perkembangan Kami..

Pertama sekali,kami dari Mayang Agrotech ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua rakan2 pengusaha cendawan yang telah banyak membantu dan sharing pengalaman mereka dengan kami untuk berjalan lebih jauh di dalam industri cendawan.

Disini, saya ingin share serba sedikit tentang syarikat kami untuk tatapan pengunjung2 blog kami. Kini Mayang Agrotech telah mengorak satu lagi langkah iaitu JV dengan seorang pengusaha cendawan(Mr.Peter) yang telah 13thn melibatkan diri di dalam industri ini. Setelah kami become partner, banyak pengalaman baru yang saya pelajari dan sudah tentunya saya rasa bertuah..cos bukannya senang nak dapat ilmu cendawan ini..

Kini,Mayang Agrotech lebih kepada Marketing & paper work dan segala pengurusan di ladang diuruskan oleh beliau dan kekadang tu saya pun di ladang untuk memantau apa yang perlu. Bagi saya jadi Bussiness partner agak bagus juga yea..Tapi pandai2lah..

Apa lagi yea..tak pandai sangat lah nak berceloteh ni..

Terbaru tentang kami:
  • Dalam proses memohon Sijil Akredasi Ladang (SALM) & Sijil Organik Malaysia (SOM)
  • Dalam proses set-up mini farm di compound rumah (Tabuan Jaya)

  • Kami ada menanam sedikit cendawan Ling-zhi & Perut Lembu

  • New!!! "Pyramid starket-kit" & Concept Farm To Kitchen


(Kaki tu Macam Saya Kenal Je.. )

To order Call 016-884 8581

  • Coming Up Next!!! Penyediaan Benih Cendawan..

Ini adalah serba sedikit gambar di Partner Farm Kami..



Mesin Pembancuh..

Dalam masa 4jam boleh menghasilkan 2500beg media.


Bagging Machine kami ada 2 sama macam ni. Yang satu lagi masih baru dan disimpan kat setor..


Salah satu steamer yang ada..Yang ni kami tak pakai.. Simpan dululah..

Kami guna steamer ni aje..Sekali kukusan 2500beg..Yang laki tu, ak Mr.Peter Luk!


Itu Sahaja ..

No comments: