Saturday, March 8, 2008

Perjalanan Mayang Agrotech..

Terlebih dahulu,Kami ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada rakan2 pengusaha cendawan dan juga mentor2 kami di atas tunjuk ajar dan berkongsi dengan berkongsi banyak maklumat kepada kami. Terima kasih berbanyak lanchini,e-cendawan,impian mushroom,FaF,rase dan yang lain2.

Kini, Mayang Agrotech semakin kukuh dan akan terus mantap untuk memajukan perniagaan mereka yang berasaskan pertanian. Yakin Boleh..

Mayang Agrotech adalah merupakan sebuah Syarikat Bumiputera . Namanya pula diambil sempena nama Asal Kampung Beliau dilahirkan.Seperti apa yang dimaklumkan oleh Pengarah Mayang Agrotech, matlamat utama syarikat ini adalah untuk menjadi salah satu Syarikat Bumiputera yang berjaya pada suatu hari nanti. Dan kami akan sentiasa memberi perkhidmatan yang terbaik kepada para pelanggan.

Syarikat ini adalah berasaskan pertanian, tetapi Mayang Agrotech lebih menekankan perniagaan di dalam bidang Penanaman Cendawan. Kini, kami merupakan salah satu pembekal barangan utama penanaman cendawan di Kuching,Sarawak. Kini, diharapkan industri cendawan ini akan terus berkembang maju dengan adanya kerjasama dari Jabatan Pertanian dan Agensi2 yang terlibat untuk menjadikan Malaysia salah satu pengeluar makanan utama (cendawan) suatu hari nanti.

Perniagaan utama syarikat ini adalah:
  • Membekal Barangan Asas untuk Penanaman Cendawan
  • Supply ready Made Medium/Polybag
  • Khidmat Nasihat
  • Supply the Machinery such like, the mini Mixer

Kepada sesiapa di Kuching yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang kami, bolehlah kunjungi kami di alamat.

Mayang Agrotech,

CD208MJC Batu Kawa Newtownship,

93350 Kuching,Sarawak.

Terima Kasih, Semoga Maju Jaya..

No comments: