Saturday, March 8, 2008

Kursus Penanaman Cendawan

Pada Minggu yang lepas, kami telah pun mengambil keputusan untuk menganjurkan Kursus Penanaman Cendawan . Ini adalah kerana, peluang perniagaan ini sangat cerah dan sesiapa pun boleh melakukannya jikalau mengikut cara2 yang betul. Oleh itu, pendedahan perlu diberikan kepada orang ramai . Mungkin banyak yang di luar sana sudah lama tahu pasal cendawan ni, tetapi tak tahu di mana mereka nak buat rujukan dan tiada kursus dijalankan. Baru2 ni,barulah angin tu terbang kat sini. Kami di Mayang Agrotech sedia membantu anda. Pesanan: Jangan toleh kepada apa yang berlaku pda 10 tahun lepas.. Walaupun kami agak baru, tapi dah banyak cerita yang kami dengar tentang apa yang berlaku dahulu.. Please think positif..Kini industri pertanian mendapat banyak mandat daripada kerajaan, so..fikir-fikirkanlah..Yakin Boleh..

Berbalik kepada kursus. Kami dah pun menghantar surat kepada Ketua Pengarah Jabatan Pertanian di Putrajaya, KL untuk mendapatkan seorang penceramah di dalam Penanaman Cendawan yang akan dianjurkan di Kuching,Sarawak. Kini, masih menantikan jawapannya. Kalau semuanya berjalan dengan lancar..barulah kami akan menetapkan tarikh, tempat,yuran dan masa. Dari segi peralatan dan bahan2 kursus makan minum,semuanya dah diaturkan.
Kami akan memberi liputan seterusnya. Kepada sesiapa yang berminat,sila hubungi urusetia 016-884 8581 untuk keterangan lanjut. Kami juga akan iklankan di Borneo Post & Utusan Sarawak.

Peluang Perniagaan Menanti Anda.

The Best thing about the Mushroom Cultivation Is:
  • Small Capital Investment & Good Profit Margin
  • Require Small Space & Low Manpower
  • Not Affected by weather changes
  • Easy to manage & can be done at home
  • No fertilizer and Insecticides required
  • Organic Food,great taste ,nuritious and GOOD MARKET DEMAND.

So, Don't Miss It!!

No comments: