Wednesday, January 7, 2009

Selamat Tahun Baru

Mungkin masih belum terlewat untuk saya ucapkan selamat tahun baru 2009 kepada semua. Begitu lama sekali rasanya tak update blog ni disebabkan laptop yg rosak & sgt sibuk dengan aktiviti harian.Tambahan pula, anak sulung (3thn)dah melangkah ke Kinderschool. Nak sediakan sarapan, hantar & ambil lagi..ish..ish..memang berbeza dari kehidupan sebelumnya.

Byk cerita & peristiwa yng saya nak kongsikan bersama, tapi sayangnya saya tak dapat nak sertakan gambarnya sekali, ini kerana laptop saya masih tak bagus lagi..terlalu byk dwnld brg untill kena serangan virus. Terpaksa guna yg lama ni dulu lah..

Dengan munculnya, tahun baru ini,banyaklah azam yg saya tanamkan untuk memperkembangkan perniaagan kami dan segala perancangan telah diaturkan. Agak sibuk juga terutamanya setiap kali menyertai exhibition . Masa & duit terbuang utk menyediakan promotion items yg menarik untuk pengunjung booth.


No comments: