Friday, December 12, 2008

My Vacuum packaging Machine!!

Hari ni, vacuum packaging yang saya beli dari china dah sampai dengan barang2 bapa mentua saya. Saya pesan bapa mentua saya beli, oleh kerana dia boleh dikatakan tiap2 3 bulan sekali ke Guang Zhou untuk borong barang dia dari sana.. Saya pun ada suruh dia cari begging machine yg 8holes tu..Kat sana arnd 8k aje, itupun saya dapat info daripada kawan2 suami saya.Kalau tambang, taklah juga mahal..Tempoh sampai dalam masa 1bln saja.. Tapi kena pergi tempat/ part tertentu baru dpt.


Saya dah taste pun..happy sekali..rasa kerja saya akan lebih mudah dibuatnya.Mungkin lain kali, ada di antara rakan2 yg nak tumpang beli, boleh juga.. Kalau dlm kuantiti yg byk, rasa2nya boleh dia pergi awal sambil dia order stock brgnya yg baru..





No comments: