Saturday, January 31, 2009

Frozen Mushroom Sampai ke Sibu

Produk Cendawan Goreng Berempah kami telah selamat dihantar ke sibu pada minggu sebelum CNY. Tapi tak sempat nak update kat sini. Kini, ada agent saya kat sana, walaupun masih dalam permulaan yang baru lagi. Tapi banyak kelemahan terhadap packaging yang saya gunakan.

Dan petang tadi saya telah menghubungi Pegawai IAT Fama untuk membincangkan tentang packaging untuk produk ini. So, perbincangan akan dibuat pada Monday ini. Kalau nak buat sendiri, memakan kos yang tinggi.

Pada expo, kempen "Belilah Barangan Buatan Malaysia" saya berkesempatan bertemu dengan director muda(berbangsa Melayu) PS Polyplastik yang bertempat di KL. Tapi beliau dah banyak customer kat sarawak.so,setiap bulan dia akan ke sarawak untuk bertemu dengan pelanggan2nya.Kesemua sampel packaging yang beliau berikan begitu menarik sekali. Orangnya masih muda dah mampu bergelar Millionaire.Sesiapa yang nak buat packaging,boleh hubungi beliau ( Adilah-012 3182086) .Harga yang ditawarkan pula amat berpatutan.

Inilah expo pertama kali yang pernah saya sertai yang bertempat di Shopping Kompleks kat sini. Tapi sayangnya bukan di dalam shopping kompleks,tapi kat belakangnya. Walaupun begitu,saya tetap bersyukur booth yang disediakan adalah percuma untuk usahawan2 yang terpilih under bimbingan Fama. Tapi saya tetp berpuas hati keran "sales" yng diperolehi sekitar expo tersebut sangat memuaskan terutamanya "cendawan goreng"


No comments: