Thursday, April 3, 2008

Kita Sambung Crita lagi..

Ha..ha..kita bercerita lagi. Bongkah yang saya suruh mak buka pada 22/3/08, hasilnya amat memberangsangkan. Kali ni adalah dapat dlm 20kg.. Walaupun waktu mereka menuai tu,saya tak ada(pergi Thailand)..tapi mereka cakap memang happy tengok bongkah tu rata2 keluarkan hasil.. Mereka happy, saya lagilah happy. Waktu pagi mereka tuai & terus pack. Waktu petang, tunggu kakak saya balik mengajar mereka pergi menjual cendawan. Mereka cakap masih tak cukup lagi.. Masih banyak lagi yang belum dapat dan buat pesanan.. Iss..iss..itu baru 20Kg..Belum 50kg.. Harap2 semuanya berjalan dengan lancar..Thanks God.

oopss..yang paling saya kesal mereka tak ada ambil sikit gambar pun untuk rekod saya.. waktu tak ada camera..mana taknya.. Tak apalah...

Perkembangan Bongkah Yang disuntik pada 13/03/08

Ini pula perkembangan bongkah yang telah saya suntik pada 13/03/08. Saya amat terkejut!! Mana taknya.. cepat betul maisillium dia jalan.. Belum sebulan lagi tu.. Kenapa boleh jadi begini yea.. Sebelum ni tak macam ni.. Dah lah warna maisillium dia pekat .. Seronoknya.. Cup..cup..RAHSIA!!!

Gambar pada 25/03

Gambar pada 2/04

Gambar diambil pada 2/04

Nampak kan dia punya perbezaan..Saya sendiri pun agak terperanjat. Saya nak cuba buat experiment..saya akan buka bongkah tu,asalkan dia punya maisilliun dah penuh walaupun blm sampai sebulan.. Ada Keluar hasil ke tak?? KITA CUBA DULU..

No comments: