Thursday, April 3, 2008

Cuti-Cuti Malaysia (Thailand)

Saya dengan suami memang suka pergi makan angin. Kalau boleh nak habiskan satu dunia ni.. Mana taknya.. Luas perjalanan jauh pemandangan. Yang saya suka jalan2 ni cos nak tengok2 tempat tu mcm mana, blh ke tak invest bisnes kat sana, tgk mereka punya budaya,cara hidup, kehidupan mereka dan byk lagi lah..

Pada 27/03/08 - 1/04/08, trip kali ni ke Thailand. Tempat yang paling hangat diperkatakan. Ternyata tempat tu lebih hangat. Iss..iss memang berpusu-pusu manusia kat airport, kat dia punya shopping complex, dan tempat yang kami kunjungi. Tapi memang cantik. Pandai mereka punya Goverment atur yea.. Dia jadikan negeri tu pusat pelancongan. Memang tak putus2 org datang dan pergi.. Saya pun masih rasa tak puas lagi.. Memang hangat..

Tapi..saya tetap bangga dengan negara kita Malaysia. Waktu kat sana,kami one group dengan pelancong yang datang dari Iran.Kebetulan dia dari Malaysia ke Thailand.. Mereka seminggu bercuti di Malaysia, tapi mereka cakap MALAYSIA LAGI BEST!!. The said " The said our country so clean, the food very delicious and our Malaysian People very friendly"

We proud of you MALAYSIA..

No comments: