Thursday, December 4, 2008

New Set Cap!!

Berita baik untuk pengusaha2 cendawan!! Saya baru saja menerima sample set cap terbaru yang yg diberikan oleh syarikat B-Value Industry Sdn Bhd. Design yg diberikan begitu bagus walaupun ada perubahan pada tutup rehat nya saja.. Bagi mana2 yg nak menukar dan mencuba tutup rehat, boleh belikan tutup rehat yg baru ini kerana saiz yang dibuat adalah sama dgn saiz set cap yg sedia ada.

Saya dah cuba pada beg media, begitu senang sekali. Ini kerana, saya memang mengalami masalah agak lambat nak tutup mulut bongkah tu dgn tutup rehat yg sedia ada. Kekadang susah nak tutup disebabkan sedikit ketebalan plastik/pp kurang kemas pada leher tersebut. Dgn adanya kaedah seperti, kerja lebih pantas sekali dengan menarik tutup rehat tersebut.Saya rasa, set yg ni lebih tebal daripada biasa yg saya gunakan.

Necknya pula, ada 2 warna..Putih dan hitam. Mgkn anda suka yg warna putih.. So, bolehlah meneropong dari luar benih tu ok ke tak..he..he..


Siap dgn Company logo/mark lagi tu..


No comments: