Saturday, December 8, 2007

Nak Share Gambar dgn Rakan-rakan..


Ini adalah 5 kotak barangan yang saya order dari Enc.Zamlan Chini Agro Mushroom. Mahal tambang tu.. tapi terpaksa.. kat sini nak tempah and tunggu lama pula tu.. Staff kat pos Malaysia pun dah tahu saya.. Mana taknya, saya sendiri yang pergi pos saya angkat tu barang, nak tunggu mereka hantar ke rumah, agak lambat.


Ini pula gambar ayah saya, siap berposing dengan tong drumnya..
Tong drum tu bekas letak minyak, so terpaksalah saya cuci bersih2 baru dapat potong guna drill..


Ini lah rupa bangsal cendawan yang belum disiapkan lagi. Dulunya, ia merupakan bangsal bekas saya menternak ayam daging. Oleh kerana kos yang tinggi, so saya stop lah buat..
Saya renovate sedikit dan bersihkan.. Jadilah bangsal cendawan saya. Ada jimat sikit kos.

No comments: