Sunday, April 17, 2011

Majlis Pelancaran Program 1 Malaysia -15/04/2011

Pada 15/04/2011 (sehari sebelum hari mengundi), kami dijemput serta untuk bersama-sama menjayakan Majlis Pelancaran Program 1 Malaysia di Kolej Komuniti Mas Gading, Bau yang dirasmikan sendiri oleh YB Dato'Seri Mohamad Khaled Nordin -Menteri Pengajian Tinggi Malaysia.

Booth kami memang menjadi satu tarikan malah sangat "hangat" tak putus-putus dikunjungi dengan beberapa pertanyaan. Saya yang dah biasa menghadirkan dri di dalam keramaian seperti ini hanya mampu tersenyum dan melayan kerena pengunjung..Tetapi di dalam kepala saya.."senyum jea"..ada banyak maksud tuh..hehehee...Saya tak nak huraikan terlalu banyak, takut tersalah kata-kata pula , susah jadinya..



Cik Ct Raihan yang  manis & sentiasa senyum ( In-charge e-Tech centre di Kolej Komuniti Mas Gading)
Dato'seri  & Pengerusi KKMG -Dato' Tiki merasa cendawan goreng 'Lady Mushroom"
Ini pula antara gelagat pengunjung yang berebut-rebut nak merasa cendawan goreng yang enak ini..Seronok saya melihat gelagat mereka semua.Yang pastinya, tak dinafikan ,cendawan goreng yang saya sediakan memang enaaak!.

Alamak!! Si kakak nak minta sikitlah!

No comments: