Wednesday, May 25, 2011

Sharing Is Caring??

Salam kepada pembaca blog Mayang Agrotech dan berbanyak terima kasih diucapkan kepada sesiapa yang sudi bertandang.Agak lama saya tak update berita-berita terkini memandangkan sejak akhir-akhir ini sangat sibuk dengan masalah pekerja dan juga aktiviti-aktiviti semasa seperti Kursus.

Sharing Is Caring?Perumpamaan ini memang tak lekang digunakan sejak akhir2 ini.Walau apapun, perumpamaan ini sangat baik sekali. Tapi bagi saya, di dalam Industri Cendawan ini pula, Berkongsi Ilmu & pengetahuan kepada orang ramai adalah sangat berkat untuk diri saya, malah memperbaiki hubungan ataupun cara kita berkomunikasi bersama orang2 awam. Daripada situ, ia juga membolehkan saya memperbaiki serba sedikit kelemahan diri serta memupuk pergaulan mesra bersama peserta.kita mana tahu satu hari nanti mereka adalah penyumbang kepada perniagaan kita seperti, pembeli, pengguna & sebagainya.

Ini adalah beberapa cara saya memberikan cara pemahaman saya di dalam teks Sharing Is Caring...
dengan berkongsi Ilmu pengetahuan.
Senarai Peserta Untuk Module I & II under college Community Santubong



Peserta dibagitahu kepadatan Beg media yang sesuai.

No comments: