Friday, February 27, 2009

Bersama Student UITM-Kertas Kerja

Hari ini, saya telahpun berjaya meluangkan masa untuk pelajar2 UITM yang nak buat kertas kerja tentang industri tanaman cendawan. Ini kerana pada asalnya, saya memang tak senang dan telahpun ada appmt yang lebih penting( deal tanah). Tapi memandang ownernya pun tak sempat kebetulan ada meeting yang dia mesti kunjungi so, saya cepat call student2 ni agar mereka tak akan berasa hampa.

Nampaknya ada antara mereka ni blur2..tapi perasaan saya tetap nakkan mereka tahu dan faham lebih dekat dengan industri ini. Mana tahu, tuah/rezeki akan datang /ada pada bidang ini.Untunglah dapat byk info..

So, saya bawa mereka ke tempat pemprosesan kami yang kedua iaitu di Riveria. Supaya mereka lebih dekat dan nampak apa yang sebenarnya saya terangkan.

Untung adik2 dapat rasa yea..kalau yang lain2 tu mereka kena bayar tu dik.. Gunakan ilmu/pengetahuan ini untuk masa2 akan datang..

2 comments:

Anonymous said...

hye kak flo..
kmk tok aqila..
really appreciate ktk mok kongsi ngn kmk onq..
nang untung dpt jumpa ktk..
ktk maok kongsi suma2..
hope dpt pegi site ktk dekat serian ya..

Mayang Agrofarm said...

Hai aqila..kacak gambar kitak dlaam guess book yea.. kamek nang akan ngembak kitak pegi site one day nanti.. supaya u org lebih dekat dan mendalami projek yang u orng buat ni..Tq