Tuesday, February 26, 2008

Mushroom Cultivation Course-Lebih Hangat Dari Biasa!!

Pada 19/2 saya telah menyertai satu kursus yang dianjurkan oleh Borneo Agrotech Sdn Bhd.

Sambutan Yang begitu hangat sekali. Seramai 40 lebih peserta telah hadir di Kuching. Kalau kat Bintulu & Sarikei saya tak pasti pula. Kata penganjur tu juga, kat sana lebih ramai lagi dari peserta dari Kuching.. Memang Hangat Dari Biasa!! Speakernya pula orang kuat dalam cendawan iaitu En.Kadir. Dah 20 thn lebih dia meneroka bidang ni. Beliau sungguh berpengalaman.

Saya amat gembira sekali,kerana kini saya tak keseorangan lagi. Malah saya sempat berkongsi banyak maklumat dengan rakan2 yang baru sahaja mencuba bidang ini. Semoga rakan2 baru berusaha dan bersama-sama memajukan cendawan kat Sarawak. Yang paling bestnya..sempat juga saya buat Marketing dan juga ditubuhkan satu Persatuan Cendawan Di Sarawak. Saya Merangkul Setiausahanya.. Semoga Terus Berjaya.

Kat bawah ni saya sertakan beberapa gambar sempena kursus tu dijalankan..

Sesi Pendaftaran Para Peserta

Para peserta diberi percubaan untuk menghasilkan bongkah sendiri


Kenapa dengan si abang ni?? marah ke ??

Ini saya dan mdm Thian..Bakal pengusaha cendawan. Same area..Serian

Seramai 43 orang peserta pada kursus tersebut
Kacaknya awek-awek tok.. Semoga mereka turut berjaya juga..
Inilah cert.yang diberikan. Terima Kasih Borneo Agrotech.
Pada masa akan datang, saya juga akan menganjurkan Kursus Menaman Cendawan Kat Kuching.. Kepada orang Kuching, kami ready to share the opportunity in Mushroom Cultivation Bussiness... Thanks 2 all..

No comments: