Tuesday, June 21, 2011

Awesome Moments At Miri - Kolej Komuniti Miri

Pada 17-19 June, saya telah berkunjung ke Bandaraya Miri. Pengalaman yang amat menyeronokkan. Tujuan saya ke sana adalah sebagai tenaga pengajar di bawah Program Kursus Jangka Pendek 1 Malaysia iaitu berkongsi Ilmu pengetahuan di dalam Bidang Penanaman Cendawan. Terdapat seramai 25 orang peserta. Kesemuanya menunjukkan minat yang sangat mendalam. Dan saya pula, berasa amat gembira sekiranya susulan daripada kursus ini ada di antara mereka yang terus serius di dalam industri ini.

Apa yang saya lihat dan dengari serta kumpulkan sedikit maklumat , di Bandar Miri ini pasaran dan Potensi bagi penanaman cendawan masih lagi terbentang luas. Saya pun geram nak masuk ke padang, tapi biarlah kita berikan peluang kepada orang2 di sana. Semoga berjaga kepada semua.

Kursus Penanaman Cendawan - Kolej Komuniti Miri - Teori & Praktikal.














Will upload more photos soon...wait yea..

No comments: