Sunday, August 10, 2008

Kunjungan Pegawai SALM-Kuching

Tanggal 8/08/08 (Nombor yang amat bermakna sekali-tuah & kekayaan), saya mendapat kunjungan 4 orang pegawai dari Jabatan Pertanian Kuching iaitu Bahagian SALM . Kunjungan tu,sehari sebelum saya ke Jakarta. Happy sangat saya yea..Tapi belum terus dapat sijilnya!!

Untuk mendapatkan sijil ini,tidak senang. Banyak prosedur dan ada 3 peringkat. Saya dah tak ingat apa yang di setiap peringkat tu.. Lupa nak tulis. Tapi tak apa,kalau ada senang saya akan dapatkan maklumat.
Sijil ini akan dikeluarkan dalam tempoh satu tahun dan palig cepat pun dalam tempoh 6bulan itupun kalau berjaya. Kalau tak berjaya, kita cuba lagi. Tapi saya tetap akan berusaha untuk mendapatkan sijil ini. Target saya, dengan adanya sijil ini bermakna kejayaan saya terlibat di dalam industri pertanian semakin bersinar dan success.!!
Semoga semunya diberkati NYA.


No comments: